Zamknij X
INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Forum Dairy Spence
Zaloguj
Forum Dairy Spence
Zaloguj

Certyfikat Fair Play

2013-04-30

Certyfikat Fair Play - po raz kolejny dla LNB

Certyfikat Fair Play, przyznawany jest firmom, które oprócz wyników ekonomicznych, olbrzymią uwagę przywiązują do kwestii związanych z przestrzeganiem prawa, etyki, dbają o środowisko oraz wspomagają rozwój lokalnych społeczności. Laureatem tego wyróżniania - już po raz szósty - została Wytwórnia Premiksów LNB. Statuetkę z rąk Adama Szejnfelda - przewodniczącego Zespołu ds. Finansów Publicznych, Gospodarki i Rozwoju Przedsiębiorczości - odebrał Piotr Kaczmarek, dyrektor marketingu i sprzedaży Wytwórni Premiksów LNB.

Certyfikat Fair Play to najbardziej znany certyfikat rzetelności w Polsce. Fakt ten potwierdzają badania - aż 29% prywatnych przedsiębiorców oraz 30% kierowników i specjalistów wskazało, iż zna certyfikat Przedsiębiorstwo Fair Play. Pokazuje to, że nawet, w dobie współczesnej gospodarki rynkowej oraz dużej konkurencji przedsiębiorstwa mogą zapewnić sobie przewagę konkurencyjną nie tylko poprzez atrakcyjność technologiczną, cenową czy organizacyjną, ale również uczestnicząc w prestiżowych programach, konkursach czy inicjatywach gospodarczych. Firma przystępując do takich programów zdaje sobie sprawę z tego, że w wyniku przeprowadzenia przez organizatorów rzetelnych działań weryfikacyjnych oraz konkretnych działań promocyjnych jest w stanie wiele zyskać. Na rynku w chwili obecnej jest tak naprawdę kilka projektów, które są rozpoznawalne przez przedsiębiorców. Według badania przeprowadzonego w listopadzie 2011 r. na reprezentatywnej grupie dorosłych Polaków przez TNS OBOP (na zlecenie Krajowego Rejestru Długów), najbardziej rozpoznawalnym certyfikatem potwierdzającym rzetelność firmy jest właśnie certyfikat Przedsiębiorstwo Fair Play. Ten program zatem, to nie tylko 15-letnia już tradycja, ale także zaufanie uczestników i laureatów, doświadczenie organizatorów oraz coraz szerzej rozpoznawalna i ceniona marka!

Jakie firmy mogą wziąć udział w programie? Do programu mogą się zgłaszać wszystkie firmy zarejestrowane w Polsce i działające co najmniej przez cały 2011 r. W programie nagradzane są firmy, które w relacjach z klientami, dostawcami, pracownikami, społecznością lokalną oraz władzą lokalną i państwową postępują fair.

Jak przebiega proces weryfikacyjny?
Weryfikacja firm biorących udział w programie przebiega dwuetapowo. W I etapie weryfikowane są informacje zawarte w ankietach, w których przedsiębiorcy szczegółowo prezentują swoją działalność, odpowiadając na szereg pytań dotyczących m.in. relacji z klientami, kontrahentami, pracownikami i społecznością lokalną. W II etapie odpowiednio przygotowani merytorycznie audytorzy przeprowadzają audyty certyfikacyjne w firmach. Dodatkowym elementem weryfikacji jest badanie klientów i kontrahentów firm. Suma przyznanych przez audytorów, klientów i kontrahentów ocen decyduje o rekomendacji przedsiębiorstwa do tytułu i certyfikatu „Przedsiębiorstwo Fair Play".

Co daje posiadanie tytułu i certyfikatu „Przedsiębiorstwo Fair Play?"

· daje prawo do posługiwania się prestiżowym logo programu „Przedsiębiorstwo Fair Play"

· ułatwia nawiązanie nowych, korzystnych kontaktów handlowych

· buduje wizerunek firmy rzetelnej i postępującej fair play

· zwiększa zaufanie ze strony klientów

· integruje pracowników

·  szeroka promocja w prasie i telewizji

· patronaty Marszałków i Wojewodów a także bliska współpraca z nimi;

• możliwość wzięcia udziału w uroczystej Gali Finałowej, która odbywa się w Sali Kongresowej Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie;


Źródło: www.przedsiebiorstwo.fairplay.pl

Pomóż nam ulepszyć naszą stronę! Wystarczą 3 kliknięcia:
Czy w łatwy sposób udało Ci się znaleźć interesujące Cię informacje?
 
Czy informacje na naszej stronie są interesujące?
 
Twoja ogólna ocena naszej strony internetowej:
 
Twoje sugestie – co jeszcze możemy zrobić?