Zamknij X
INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Forum Dairy Spence
Zaloguj
Forum Dairy Spence
Zaloguj

Jubileusz XV - lecie LNB Poland

2009-06-29

W czerwcu 2008 roku firma LNB Poland obchodziła Jubileusz 15-lecia istnienia na polskim rynku. Rocznica ta podsumowała ważny okres w działalności przedsiębiorstwa. Rok wcześniej udziały firmy zostały wykupione przez Firmę Cargill. To przejęcie udowodniło przede wszystkim, iż LNB Poland jest atrakcyjną, dynamicznie rozwijającą się jednostką, wartą inwestowania w jej dalszy rozwój. Już od samego początku firma działała na skalę międzynarodową, ale dopiero możliwości światowego lidera pozwoliły na upowszechnienie błękitnego logotypu na całym globie, jak np. w Chinach, czy na Filipinach. Aktualnie marka LNB jest już obecna w: Holandii, Polsce, Rumunii, Rosji, Surinamie, Bułgarii, Słowacji, Czechach, Ukrainie, Białorusi, Litwie, Łotwie, Estonii, Danii, czy we wspomnianych wcześniej Chinach. Ekspansja ta trwa dalej, a marka LNB staje się prawdziwie międzynarodową marką. Organizatorzy są dumni z faktu, iż właśnie na LNB w Polsce będą wzorować się inne jednostki na całym świecie.

27 czerwca 2008 roku trawiasty teren, położony w pobliżu budynków administracyjnych i jednego z najnowocześniejszych magazynów w branży premiksowej, zamienił się w ogromną Salę Bankietową. Rozstawiono hale namiotowe o łącznej powierzchni 1 800 m2 oraz scenę, w tle której rozwieszono ekran o rozmiarach 3x4 m.

W historii firmy nie odnotowano dotąd imprezy zorganizowanej z tak dużym rozmachem. Zaproszono wszystkich kontrahentów firmy, władze lokalne, organizacje branżowe, służby weterynaryjne, konsultantów i wszystkich innych gości, którzy współpracują z przedsiębiorstwem. W sumie przybyło ponad 700 osób, wśród nich przedstawiciele największych polskich Wytwórni Pasz, dystrybutorzy oraz jedni z największych hodowców w Polsce. Wysiłek organizacyjny był dedykowany przede wszystkim klientom - osobom i jednostkom, bez których tak zauważalny sukces nie byłby nigdy możliwy.

Hasłem tego Jubileuszu jest: „15 lat królewskiej uczty". Poza najwyższą jakością produktów, LNB Poland jest liderem w dostarczaniu rzetelnego i kompetentnego serwisu technologiczno-żywieniowego w Polsce. Nic więc dziwnego, że współpracujący hodowcy czują się bezpieczni w swoich przedsięwzięciach, a ich zwierzęta żywione są iście po królewsku paszami przygotowanymi na bazie komponentów LNB Poland.

Po otrzymaniu upominków z emblematami zadowolonych zwierzaków, goście udali się z wizytą na Wytwórnię Premiksów. Po powrocie rozpoczęła się część oficjalna Bankietu. Swoją obecnością zaszczycili organizatorów: Joe Stone (Prezydent Cargill Animal Nutrition), David Webster (Vice-Prezydent Cargill Animal Nutrition) i Daniel Burke (Dyrektor Generalny Działu Pasz Cargill Polska). Przy najważniejszym tego dnia stoliku zasiedli także: Wojciech Kalicki (Dyrektor Generalny LNB Poland), Piotr Kaczmarek (Dyrektor Marketingu i Sprzedaży LNB Poland) i Marek Olkiewicz (Dyrektor Zaopatrzenia LNB Poland). W swoim przemówieniu Wojciech Kalicki podkreślał, że to właśnie klienci są kluczem do sukcesu LNB w Polsce. To do nich były kierowane niekończące się podziękowania oraz wzniesiony został toast na koniec przemówienia. (cyt.) „...chciałbym powitać naszych klientów z firm paszowych, producentów drobiu, trzody i bydła oraz dystrybutorów reprezentujących nas w terenie. Bez Was nasza firma nie miałaby szansy na rozwój i nasz zakład na pewno wyglądałby inaczej (...) Z tego miejsca chcę zapewnić, iż naszą pasją i strategią biznesową jest słuchać, rozumieć i tworzyć wspólnie rozwiązania najlepsze dla Państwa. Nie należy też zapominać o naszych pracownikach, którzy tę firmę tworzą i świadczą o je sile teraz i w przyszłości. Chciałbym podziękować wszystkim pracownikom LNB  Poland. Gdyby nie Wasza ciężka praca, nie moglibyśmy dzisiaj świętować tego Jubileuszu..."

Drugim prelegentem był Joe Stone, który zaznaczył szczególne miejsce LNB Poland pośród wszystkich oddziałów na całym świecie. Dokładnie w Polsce firma rozwinęła się z największą dynamiką. Wszystko dzięki skutecznej współpracy klientów z fachowcami z LNB Poland. (cyt.) „Dla rozwoju marki LNB mamy ekscytującą wizję. Punktem wyjścia tej wizji jest Polska, gdzie marka LNB ma swoją bazę. Z wielkim zainteresowaniem przyglądamy się temu, jak poszerza ona swoje pole działania. W rozwoju najważniejsi są dla nas klienci. Chcemy być dla Państwa partnerem, ale partnerem z wyboru. Chcielibyśmy, abyście odnosili sukcesy czerpiąc z naszych zasobów ludzkich, naszych pomysłów i najlepszych na świecie technologii. Chciałbym zakończyć dziękując Wam za waszą lojalność. Jestem pewien, że mamy przed sobą wspaniałą przyszłość".

Gospodarzem całego spotkania był Piotr Kaczmarek. Jemu przypadł w udziale zaszczyt przedstawienia historii rozwoju firmy i planów związanych z jej przyszłością. Firma rozpoczęła swoją działalność w 1993 roku. Spółka LNB International z Holandii reprezentowana przez Jana van Duijnhovena i Loek'a de Ruijtera szukała solidnego partnera w Polsce. Okazał się nim Włodzimierz Szkudlarek, który na lokalizację Wytwórni wybrał swoje rodzinne miasto - Kiszkowo. Na początku firma zajmowała się importem gotowych produktów i ich sprzedażą na polskim rynku. W miarę rozwoju technologicznego, można było zamawiać surowce i rozpoczynać mieszanie premiksów tak, iż w 1996 roku cała produkcja wykonywana była na miejscu. Kolejną przełomową datą był rok 1998, kiedy to produkty LNB Poland zaczęto eksportować. Rok później otwarto biura w Kiszkowie, bo do tego czasu znajdowała się tu tylko Wytwórnia. Następnie wdrożono wszystkie potrzebne na rynku polskim Certyfikaty Jakości i utworzono Ośrodek Badawczo-Rozwojowy, który wspólnie z technologami wprowadza innowacyjne produkty i udoskonala już istniejące. Obecnie firma zatrudnia ponad 200 osób i posiada 3 niezależne linie produkcyjne.

Gwiazdą wieczoru był popularny prezenter i niestrudzony kabareciarz - Piotr Bałtroczyk. Jego dowcipy oraz trafne spostrzeżenia towarzyszyły całej imprezie. Autorski program satyryczny rozbawił publiczność do łez. Prowadzący zachęcał gości do składania gratulacji i wywoływał reprezentantów firm najdłużej współpracujących z LNB Poland do wygłaszania przemówień. Przekazano podziękowania, a okolicznościowe pamiątki zdobią aktualnie gabinet Dyrektora Generalnego. Piotr Bałtroczyk zapowiedział także drugą gwiazdę wieczoru - zespół Vox. Tercet z historią o wiele dłuższą, niż Jubileusz, na który zostali zaproszeni, okazał się być w wyjątkowo dobrej formie. Panowie zaprezentowali swoje największe przeboje: „ Zabiorę Cię Magdaleno", „Bananowy Song", czy „Szczęśliwej Drogi Już Czas". Ten ostatni hit „rozbujał" w końcu całą publiczność  - i tych, którzy mimo mżawki stali pod sceną, i tych którzy oklaskiwali zespół spod wiaty namiotu. Mimo lata, pogoda nie oszczędziła niespodzianek: nagłe porywy wiatru, mżawka przechodząca w silniejszy deszcz i burza, która na szczęście przeszła obok Kiszkowa.

Serwowano: udźce wieprzowe faszerowane goździkami, polędwicę w sosie borowikowym, wykwintną roladę z indyka z pistacjami, schab bejcowany zapiekany z miodem i ziołami, filet drobiowy z czosnkiem zapiekany w suszonych pomidorach oraz przepyszne desery. Pod koniec uczty, na środek Sali wprowadzono ogromny tort z niesamowicie smacznym logiem LNB Poland. 10-minutowa feeria fajerwerków zakończyła część oficjalna spotkania. Goście zostali jeszcze zaproszeni do obejrzenia prezentacji, do której wybrano zdjęcia z mniej lub bardziej ważnych wydarzeń z historii firmy. Można było odszukać siebie na zdjęciu i powspominać. Prezentacja zakończyła się zabawną puentą - logo LNB Poland ułożone z gwiazd w kosmosie. Symbol tego, iż przedsiębiorstwo ma zamiar rozwijać się jeszcze dynamiczniej, niż dotychczas oraz tego, iż dotrze wszędzie tam, gdzie premiksy LNB Poland nie są jeszcze znane. Życzmy im dalszych sukcesów.

Pomóż nam ulepszyć naszą stronę! Wystarczą 3 kliknięcia:
Czy w łatwy sposób udało Ci się znaleźć interesujące Cię informacje?
 
Czy informacje na naszej stronie są interesujące?
 
Twoja ogólna ocena naszej strony internetowej:
 
Twoje sugestie – co jeszcze możemy zrobić?