Zamknij X
INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Forum Dairy Spence
Zaloguj
Forum Dairy Spence
Zaloguj

Cykl spotkań z Dystrybutorami

W październiku 2009 roku odbyły się dwa spotkania z naszymi Dystrybutorami.

Pierwsze z cyklu spotkań odbyło się w dniach 16 17 października w Hotelu Mazurkas Ożarowie Mazowieckim. Spotkanie to było przeznaczone dla Dystrybutorów ze wschodniej Polski. Drugie spotkanie, dla Dystrybutorów z zachodniej części naszego kraju, odbyło się już tradycyjnie w Hotelu Magda w Licheniu Starym tydzień później. Mimo, iż spotkanie miało charakter uroczystości wręczenia wyróżnień (wyróżnienia w 2 kategoriach: „WYNIKI SPRZEDAŻY" oraz „ DŁUGOLETNIA WSPÓŁPRACA), nie zapomnieliśmy o części szkoleniowej, która w LNB stała się już tradycją i jest za każdym razem wysoko oceniana.

W tym cyklu poruszyliśmy następujące tematy:

  • Możliwość poprawy produkcyjności trzody chlewnej poprzez żywienie - dr hab. Daniel Korniewicz
  • Jak taniej produkować mleko? - dr inż. Sebastian Michalak
  • Propozycja nowego wygodnego sposobu żywienia drobiu FeelFree - dr inż. Maciej Frątczak
  • Zastosowanie koncentratu włókna surowego Arbocel w żywieniu trzody chlewnej - Rettenmeier Polska


Część szkoleniowa spotkań przeplatała się z częścią oficjalną. Najpierw uhonorowaliśmy naszych dystrybutorów za długoletnią współpracę. Kryterium było proste: przedstawiciel firmy, która współpracuje z nami już od 15 lat, otrzymał Certyfikat „ZŁOTEGO DYSTRYBUTORA" oraz złoty znaczek w formie logo LNB przypinany osobiście przez dziewczyny z Działu Obsługi Klienta; przedstawiciel firmy, która współpracuje z nami od ponad 10 lat, otrzymał Certyfikat „SREBRNEGO DYSTRYBUTORA" oraz SREBRNY ZNACZEK. Obydwa modele „przypinek" zostały wykonane z czystego kruszca. Każdy nagrodzony mógł podzielić się swoimi wspomnieniami bezpośrednio przed publicznością, od razu po otrzymaniu nagrody.

W kategorii: „ Wyniki Sprzedaży" ocenialiśmy całoroczną sprzedaż naszych wszystkich produktów, ale szczególny nacisk w przygotowaniu rankingu kładliśmy na sprzedaż naszej „ sztandarowej" grupy produktów - „Premiksów farmerskich". W tej kategorii rozdawaliśmy unikalne statuetki, które są wykonane specjalnie dla nas na takie okazje. Każdy otrzymał także drobny praktyczny upominek.

W związku z uroczystym charakterem tych spotkań, postanowiliśmy wzbogacić część rozrywkową tego cyklu.  W Ożarowie Mazowieckim gwiazdą estrady był Kabaret Grzegorz Halama Oklasy, który współtworzą Grzegorz Halama i Jarosław Jaros. Grzegorza Halamy nie trzeba specjalnie przedstawiać w naszej branży. Już od wielu lat jedną z postaci, w którą wciela się komik, jest Pan Józek - Hodowca Drobiu.

W Licheniu Starym wystąpił natomiast Kabaret Limo - wielokrotni zwycięzcy PAKI, którzy przygotowali całkowicie nowy program. Bohaterami większości skeczów tego kabaretu są: Blacha, Lesio i narzeczona Lesia - Mariolka. To, reprezentujące blokowo - chuligańskie środowisko, trio przedstawiło program przesycony, często wręcz absurdalnymi, historiami z życia wziętymi.

Na obu spotkaniach gościliśmy również Grupę Metamorphosis specjalizującą się w nowoczesnej sztuce określanej mianem multimedia magic.

Cześć rozrywkowa została uwieńczona grą w „kasynie", gdzie bardzo popularną okazała się gra w „rosyjską ruletkę", oraz tańcami do samego rana. Goście także bardzo chętnie fotografowali się  z przedstawicielami firmy Rettenmeier Polska - Agnieszką Gąsiewską i Pawłem Kędzią - którzy przebrani w stroje bawarskie serwowali niemieckie pszeniczne piwo prosto z „kija". Dziękujemy im za wsparcie.

Jeszcze raz gratulujemy wszystkim nagrodzonym i dziękujemy Państwu za udział i zaangażowanie, bo tylko takie wsparcie stanowi o sensie i powodzeniu naszych spotkań.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu na temat „ Październikowych Spotkań" w naszym biuletynie informacyjnym FLASH nr 4.

Pomóż nam ulepszyć naszą stronę! Wystarczą 3 kliknięcia:
Czy w łatwy sposób udało Ci się znaleźć interesujące Cię informacje?
 
Czy informacje na naszej stronie są interesujące?
 
Twoja ogólna ocena naszej strony internetowej:
 
Twoje sugestie – co jeszcze możemy zrobić?