Zamknij X
INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES:

Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Forum Dairy Spence
Zaloguj
Forum Dairy Spence
Zaloguj

W teorii i w praktyce - Rozmowa z prof. dr hab. Włodzimierzem Nowakiem

2017-04-27

W wywiadzie z prof. dr hab. Włodzimierzem Nowakiem, profesorem na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach przy Katedrze Żywienia Zwierząt i Gospodarki Paszowej na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu rozmawiamy o wizytach studentów UP w Wytwórni Premiksów LNB w Kiszkowie oraz o współpracy Profesora z marką LNB.

To nie pierwsza wizyta Pana Profesora ze studentami w naszej wytwórni. Jaki jest cel takich wizyt, co to wnosi dla studentów i ich procesu nauki?
W.N.: Od kilku lat korzystam z uprzejmości szefostwa LNB,  co już wielokrotnie  zaowocowało wizytami  studentów Hodowli Zwierząt UP w Poznaniu specjalizującymi się w żywieniu zwierząt. Ostatnio coraz częściej studenci zagraniczni odwiedzają  Kiszkowo. Nowa oferta Wydziału Medycyny Weterynaryjnej i Hodowli Zwierząt, anglojęzyczne studia magisterskie APM (Animal Production Management) cieszą się coraz większym zainteresowaniem studentów z całego świata, jednak dominującą grupę stanowią Chińczycy. Od kilkunastu lat jako koordynator uczelniany zajmuję się programem Erasmus+, dlatego również grupy studentów zagranicznych - beneficjentów tego programu - były częstymi gośćmi w Wytwórni Premiksów LNB.

Ile już studentów i takich grup zaprosił Pan do naszej wytwórni?
W.N.: Trudno zliczyć, ile grup studentów miało okazję nie tylko zwiedzić Wytwórnię, ale też wysłuchać interesujących profesjonalnych prezentacji. Przypuszczam, że było to ponad 15 grup polskich studentów i 6 grup międzynarodowych – „Erasmusów” i „APMowców”. W imieniu swoim i studentów bardzo dziękuję za możliwość wizyty w Kiszkowie i każdorazowo doskonały program, oraz umiejętne połączenie wiedzy teoretycznej z praktyką.

Czy może Pan powiedzieć coś więcej o grupie, która odwiedziła nas w styczniu br., skąd są, jaki jest zakres ich zainteresowań naukowych?
W.N.: Dla studentów APM wizyta w Kiszkowie była ostatnim akcentem intensywnego programu studiów w Polsce. Pozostało tylko dopracowanie pracy magisterskiej i wkrótce końcowy egzamin dyplomowy. Niektórzy z nich planują kontynuację edukacji w ramach studiów doktoranckich w Polsce, inni zainteresowani są zatrudnieniem w naszym kraju, pozostali po powrocie do ojczyzny, jak twierdzą, mają dużą szansę na znalezienie interesującej pracy. Wszyscy podkreślają, że półtora roku spędzone w Poznaniu to okres niezwykłych doświadczeń, wielu nowych przyjaźni, poznawania niejednokrotnie tak odmiennej kultury,  odkrywanie. Czy po tych spotkaniach studenci dzielą się z Panem wrażeniami? Co mówią o naszej wytwórni? W.N.: Oczywiście studenci dzielą się swoimi opiniami. Na podsumowanie ćwiczeń terenowych, dyskusję po powrocie na uczelnię rezerwujemy w programie studiów niezbędny czas. Wizytę w Kiszkowie zaliczyli do najbardziej interesujących podczas trzysemestralnych studiów. Podkreślili profesjonalne merytoryczne prezentacje, referujących: Moniki Hybzy [Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej w LNB], Weroniki Człapy [Młodszy Specjalista ds. Aplikacji Technologii dla Trzody Chlewnej w LNB] i Kamila Drzazgi [Kierownik Regionu Płn-Zach. w LNB], świetną komunikację w j. angielskim. Warto podkreślić dużą aktywność moich studentów - pytaniom i dyskusji nie było końca. Jerzy Krajna [Key Account Manager w LNB] był jak zwykle doskonałym przewodnikiem po nowoczesnej wytwórni. To był dobry, udany dzień. I do tego pyszne placki ziemniaczane niejako na deser.

Cieszymy się bardzo z tak miłych opinii, a przede wszystkim z tego, że nasza Wytwórnia i nasi specjaliści przyczyniają się do rozwoju i edukacji młodszych pokoleń przyszłych ekspertów. Pana zaangażowanie we współpracę z marką LNB, konsultacje na fermach naszych klientów, są istotną częścią działania naszej marki.

Więcej o 20-letniej współpracy z LNB, o tym, jak Profesor, niekwestionowany autorytet w swojej dziedzinie, ocenia sposób działania i poziom wiedzy specjalistów marki LNB przeczytacie w Magazynie Flash .
Zapraszamy do lektury.

Pomóż nam ulepszyć naszą stronę! Wystarczą 3 kliknięcia:
Czy w łatwy sposób udało Ci się znaleźć interesujące Cię informacje?
 
Czy informacje na naszej stronie są interesujące?
 
Twoja ogólna ocena naszej strony internetowej:
 
Twoje sugestie – co jeszcze możemy zrobić?